Zure taldean garatutako disinu didaktikoaren gaia zein den azaldu, lanaren atalak zerrendatu eta gainetik azaldu zertan datzaten, lana egiterakoan aurkituriko zailtasunik haundienak aipatu, lanetik ateratako ondoriorik interesgarrienak aipatu, hobetzeko ildoak deskribatu
Nire taldean egin dugun diseinu didaktikoa gorputzari buruzkoa izan da eta hainbat atal desberdinak jorratu ditugu honetan.
Lehenik eta behin, unitate didaktikoaren sarrera bat egin dugu, non azaldu dugu pixka bat nola egingo dugun lana eta aurrera nola eramango dugun, zer adinetara egokituko dugun proiektua, ere bai argitzen dugu zer nolago bailiabideak erabiliko ditugun, zeintzuk diren gure helburuak etabar.
Geroago, programazioaren kokapenari buruz hitz egiten dugu, eta hemen zehazten dugu noiz eta nola egingo dugun proiektu oso. Hemen aipatzen dira zeintzuk izango diren jorratuko ditugun atalak, eta kasu honetas liseriketa-aparatua, elikadura osasuntsua eta hezurrak dira. Gainera, aipatu genuen ere bai eredu hau Rontegiko eskolan aurrera eramango genuela.
Ondoren, lan eskema bat burutu genuen, eta lan eskema honetan hainbat alderdiei buruz hitz egiten dugu: arloak, saio kopuruak, arazo egoerak, konpetentziak...etab
Hau eta gero, marko teorikoa garatu genuen, eta horretarako interneten informazio asko bilatu izan behar genuen, ondo azaltzeko zein zen gure helburuaren teoria. Lana osoan zehar aipatzen dugu zein garrantzitsua den elikadura on bat izateak osasuntzu egoteko eta gure hezurrak, liseriketa aparatua eta gure gorputza ondo egoteko. Marco teoriko osoan zehar honi buruzko informazioa, gomendioak eta ariketak ematen edo proposatzen dira, haurrak txikitatik gai honekin lan egiten ikasteko.
Azkenik, esan behar dut hasieran ez genekiela ezta nondik hasi lan hau. Gainera gure gaia "gorputza" oso zaila iruditu zitzaigun eta ez genekien nola enfokatu. Denbora pasa ahala, gutxinaka errazagoa egiten zen, baina oraindik oso astuna eta zaila egiten zitzaigun aurrera egitea.
Beste alde batetik, oso gutxi genekien gai honi buruz, orduan guzti guztia internetetik atera izan behar dugu. Honekin bat dator ariketak burutzeko ordua ailegatu zenean, ez genekien zein motatakoak izan behar ziren, nolakoak egin... etab.
Azkenik, zailtasunas alde batera utzita esan behar dut oso lan interesgarria izan dela eta hainbat gai eta ezaugarri garrantzitzuak ikasi ditudala honetan lan egiten.
Lehenik eta behin, unitate didaktikoaren sarrera bat egin dugu, non azaldu dugu pixka bat nola egingo dugun lana eta aurrera nola eramango dugun, zer adinetara egokituko dugun proiektua, ere bai argitzen dugu zer nolago bailiabideak erabiliko ditugun, zeintzuk diren gure helburuak etabar.
Geroago, programazioaren kokapenari buruz hitz egiten dugu, eta hemen zehazten dugu noiz eta nola egingo dugun proiektu oso. Hemen aipatzen dira zeintzuk izango diren jorratuko ditugun atalak, eta kasu honetas liseriketa-aparatua, elikadura osasuntsua eta hezurrak dira. Gainera, aipatu genuen ere bai eredu hau Rontegiko eskolan aurrera eramango genuela.
Ondoren, lan eskema bat burutu genuen, eta lan eskema honetan hainbat alderdiei buruz hitz egiten dugu: arloak, saio kopuruak, arazo egoerak, konpetentziak...etab
Hau eta gero, marko teorikoa garatu genuen, eta horretarako interneten informazio asko bilatu izan behar genuen, ondo azaltzeko zein zen gure helburuaren teoria. Lana osoan zehar aipatzen dugu zein garrantzitsua den elikadura on bat izateak osasuntzu egoteko eta gure hezurrak, liseriketa aparatua eta gure gorputza ondo egoteko. Marco teoriko osoan zehar honi buruzko informazioa, gomendioak eta ariketak ematen edo proposatzen dira, haurrak txikitatik gai honekin lan egiten ikasteko.
Azkenik, esan behar dut hasieran ez genekiela ezta nondik hasi lan hau. Gainera gure gaia "gorputza" oso zaila iruditu zitzaigun eta ez genekien nola enfokatu. Denbora pasa ahala, gutxinaka errazagoa egiten zen, baina oraindik oso astuna eta zaila egiten zitzaigun aurrera egitea.
Beste alde batetik, oso gutxi genekien gai honi buruz, orduan guzti guztia internetetik atera izan behar dugu. Honekin bat dator ariketak burutzeko ordua ailegatu zenean, ez genekien zein motatakoak izan behar ziren, nolakoak egin... etab.
Azkenik, zailtasunas alde batera utzita esan behar dut oso lan interesgarria izan dela eta hainbat gai eta ezaugarri garrantzitzuak ikasi ditudala honetan lan egiten.
Comentarios
Publicar un comentario